اینترنت بدون فیــــ.ــلتــر با Opera Mini

۱۳۸۷/۰۹/۲۹ ۵:۳۲ Salar https://www.blogger.com/profile/08261083424775464146 منتشر شده در تاریخ : ۱۳۸۷/۰۹/۲۹ دسته بندی : ، 7

Opera Mini

جایی رو برای این روشی رو امروز می خوام معرفی کنم تو اینترنت پیدا نکردم که کامل باشه و فکر کردم که شما خواننده عزیز از این موضوع مطلع نباشین.

پس جالبه بدونید که با استفاده از نرم افزار OperaMini که مخصوص گوشی های موبایل هست می تونید اینترنت رو بدون محدودیت و فیل.تر مرور کنید.

موارد مورد نیاز

  • یک خط ایرانسل

  • یک عدد نرم افزار OperMini

  • مقدار زیادی شارژ !


طریقه دریافت و نصب OperaMini

برای دریافت به آدرس http://www.opera.com/mini/download بروید. تو انتخاب برای دریافت دارید، یکی وارد کردن شماره گوشی و دریافت لینک دانلود از طریق sms که به این علت که نام ایران در این لیست نبود من این مورد امتحان نکردم.

مورد بعدی با نام PC Download لیستی از برند گوشی ها هست که برند گوشی تون رو از لیست انتخاب کنید. در صفحه بعدی می تونید مدل گوشی تون رو انتخاب کنید. پس از انتخاب وارد صفحه دانلود می شوید که دو تا فایل داره. فقط فایل jar لازم است ولی برای احتیاط واینکه برخی گوشی ها نیاز به هردو فایل دارند هر دو را دانلود کنید، با نام های opera-mini-advanced.jad و opera-mini-advanced.jar . سپس به گوشی تون انتقال داده و نصب کنید.

اولین اجرا

این نرم افزار در اولین اجرا برای بررسی و انتخاب بهترین تنظمیات نیاز دارد که به اینترنت متصل شود. باید صبر کنید تا نوار وضعیت پر شود تا وارد صفحه اصلی بشوید. بعد از این دیگه این صفحه لودینک رو نخواهید دید.

برای استفاده از اینترنت فقط کافی هست که آدرس رو می خواهید مشاهده کنید در نوار آدرس بالایی وارد کنید.

نسخه آنلاین!

این امکان با استفاده از شبیه ساز فراهم شده تا بدون نیاز به نصب یک نسخه انلاین رو امتحان کنید. فیل از این کار باید نسخه زمان اجرای جاوا یا همان JRE بر روی سیستم شما نصب باشه. اگه این بسته رو ندارید از این پست دریافت کرده و نصب کنید تا نسخه آنلاین رو بتونید مشاهد کنید. در این آدرس http://www.opera.com/mini/demo

ویژگی های جالب این مرورگر موبایل

از جمله ویژگی های مهمی که باعث جالب بودن این مرور گر می شه استفاده از یک پروکسی سرور داخلی است. این نرم افزار به طور پیش فرض از یک پروکسی سرور برای دریافت و ارسال اطلاعات استفاده می کند که علاوه بر اینکه سبب دور زدن فیل.ترینگ ایران می شود بلکه با فشرده سازی سایت و کاهش حجم تصاویر باعث کمتر مصرف شده پهنای باند می شود. نتیجه این کار یک تیر و دو نشان هست ، یعنی اینترنت بدون فیل.تر با هزینه کمتر!

سایر مزیتهای این مرورگر موبایل

  • امکان اجرا در گوشی های قدیمی که حداقل از جاوا پشتیبانی می کنند.

  • امکان زوم  بر روی صفحه و ماوس مجازی برای حرکت در درون سایت (این ویژگی در نسخه 4 موجود هست که بر روی گوشی های قدیمی اجرا نمی شود).

  • امان بازگشت به صفحه قبلی بدون نیاز به بارگزاری مجدد صفحه

  • امکان تغییر پوسته


در آخر مواظب مقداری که در اینترنت گردش می کنید باشید، چون هنوز اینترنت ایرانسل گران هست!

امیدواردم فیل.تر نشم!

موفق باشید و شب به خیر!

 

7 بازخورد برای “اینترنت بدون فیــــ.ــلتــر با Opera Mini”

  1. سلام امیدوارم حالتون خوب باشد.
    من مدت زیادی است که از opera min استفاده میکنم اما همواره با فیلتر مواجه شدم شاید تنظیمات خاصی برای استفاده از این پروکسی داخلی وجود داشته باشد لطفا اگه هست در همین مقاله بنویسید.

    پاسخحذف
  2. @شوان:
    شما از نسخه مخصوص سیمبیان استفاده می کنید؟ اگه اینطوره باید بگم که سیستم آن کلا با Opera Mini نسخه جاوا متفاوت است و مطمئن نیستم که از پراکسی داخلی استفاده می کنه یا نه.
    بهتره که نسخه جاوا رو برای اطمینان بیشتر مجددا از http://www.opera.com/mini/download دانلود کنید

    پاسخحذف
  3. سلام.

    جالب بود.

    اگر برايتان مقدور است لينك ما را هم در بلاگ خود قرار دهيد.

    http://www.swanknews.com - تمامي اخبار ايران در يك صفحه

    متشكرم

    پاسخحذف
  4. salam. ellate estefadeye man az in narmafzar ine ke tu gushim, tu internet, font ha ro neshun nemide. amma ba opera mini ham messe inke dorost nashod. torokhoda begid chetory dorostesh konam
    -----------------------------
    یه نسخه فارسی شده از Opera Mini تهیه شده بود که یادم نیست تو کجا بود. جستجو کنی پیدا می کنی

    پاسخحذف
  5. opera ra emtehan konid khyli khoob javab mide ,shad o pirooz bashid

    پاسخحذف
  6. سلام من الان هم ازاینترنت بدون فیلترومجانی دارم استفاده میکنم یه روش ابتکاری ازطرف خودمه نمیشه گفت چون ایرانسل دخلشو می!

    پاسخحذف