ادامه...

۱۳۸۸/۱۱/۰۴ ۲:۰۳ Salar https://www.blogger.com/profile/08261083424775464146 منتشر شده در تاریخ : ۱۳۸۸/۱۱/۰۴ دسته بندی : 6

با سلام مجدد
کم کم می خوام دوباره بنویسم. از همه کسانی که هنوز فید من رو دنبال می کنند تشکر میکنم و اینکه هنوز من رو رها نکردن لطف دارن!

دلیلی که باعث شد تصمیم بگیریم مدتی ننویسم، همزمانی چند مشکل کمر شکن بود که واقعا دمار از روزگارم درآورد. در این میان آغاز امتحانات دانشگاه هم مزید بر علت شد. اونقدر فشار روم زیاد بود که اگه الان سنم بالای 50 بود حتما تا حالا سکته رو زده بودم. همین الان تو کتف سمت چپم احساس درد میکنم. یکی از دوستان میگفت از فشار عصبیه. در هر صورت هرچه بود مطمئنن این ترم مشروط می شم و تا بماند برا ترم بعد! حالا هم که یکی دو تا از مسائل بر طرف شده می خوام که وبلاگ نویسی رو دوباره ادامه بدم. هر چند که مشکل اصلی سرجاشه و خیلی اذیتم میکنه.

بگذریم، تو این مدت همچنان به وبگردی ادامه میدادم، یه نکته خیلی جلب توجه میکرد و اون کاهش تعداد وبلاگهای فنی و تخصصی بود. البته این مسئله مربوط به الان نیست و بعد از انتخابات بود که تعداد وبلاگهای فعال تخصصی حوزه فناوری خیلی کم شد. در مقابل تعداد وبلاگهای سیاسی رشد چشمگیری پیدا کرد که تعداشون هم هنوز رو به افزایشه. چیزی که مشخصه اکثر صاحبان وبلاگهای تخصصی یا پستهای سیاسی گذاشتند و یا اینکه کلا تعطیل کردند و شاید وبلاگ جدیدی رو ایجاد کرده باشند.

جدای از مسئله سیساسی، امیدوارم که کم لطفی به وبلاگهای فنی با همین سرعت ادامه پیدا نکنه.

(نمی خوام وارد بحث سیاسی بشم، اما هرچه هست امیدوارم که این جریان اجتماعی و سیاسی که پدید امده مانند سال 57 نشه که همانند اون مثل که میخواستند ابرو رو درست کنند زدند چشمش رو هم درآوردند.)

موفق باشید

 

6 بازخورد برای “ادامه...”

  1. من هم حس کردم که شدیداً حجم تولید پستهای تخصصی پایین اومده... منتظر مطالب نابت هستیم همچنان... موفق باشی

    پاسخحذف
  2. ممنون، سعی می کنم که بهتر و بیشتر بنویسم.

    پاسخحذف
  3. سلام سالار
    واقعا سالاري
    بنويس سالار جان هر چي ميتوني از دلفي بنويس
    من تازه وارد برنامه نويسي شده ام و با كمك يكي از دوستان با دلفي شروع كردم همين اول كاري عاشق آن شدم
    تا ميتوانيد مرا راهنمايي كنيد تا دلفي و البته برنامه نويسي ام خوب شود
    بسيااااااااااااااااااااار متشكرم

    پاسخحذف
  4. وبلاگ خوبی داری سالار جان
    موفق و پیروز باشی
    بهروز

    پاسخحذف